29 december 2010

GOTT NYTT ÅR


Har roat mig med att buda på Tradera och hitta böcker som inte längre finns i handeln.
Och de är verkligen jättefina, informativa och inspirerande.

Precis vad jag behöver efter senaste dygnens fajt med skurkar...










Och ska jag sammanfatta mitt stickår så har det varit ett bra år. Inte bara för att jag har fått mycket gjort (det mesta är ju publicerat här). Näe året har varit så givande med nya vänner, kontakter, bloggare, you name it och det är den största inspirationen av allt tror jag.
En stickoholic att dela lyckat och misslyckat med. Att jämföra garner. Att lära sig nya och gamla trick. Alla fantastiska tips.
Och jag måste tillstå att sedan jag startade bloggandet för tre år sedan så har stickningen gett livsinnehållet helt nya dimensioner.
Tack vare dig, och dig, och dig, och dig, och dig, och dig, och digoch dig, och dig, och dig, och dig, och dig och många andra.

Så ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig på alla plan med en BAMSEKRAM.

6 kommentarer:

Heléna sa...

Stooooooooooooooor bamsekram tillbaka till dig som varit min inspiration och "stickfröken".

Knittermarie sa...

MEGAKRAAAAAAM och ett gott nytt 2011!

Sussie sa...

Du e för söt ;o)
Jag delar dina positiva erfarenheter av själva bloggandet, tur att det finns likasinnade. Gott nytt år på dig. Kram

maskinstickning sa...

Gott nytt år till dig också.
Visst är det härligt att kunna dela varandras lycka/olycka via bloggarna. Det är så kul och inspirerande att kunna få "feedback" av andra "garn- och stickmaskinstokar"
Kram

Rosenvante sa...

GOTT nYTT ÅR ÖNSKAR JAG DIG OCKSÅ!
Den där lanskapsvantar har jag också och jag har stickat flera hundra rosvantar därifrån. Tänk vilket kap jag gjorde när jag köpte den för 100 år sedan.
Läste ditt förra inlägg och kan bara säga bra jobbat eftersom du vågade anmäla.

Inger sa...

Gott nytt år. Bra att du satte dit skojarna, hoppas att det hjälper.