23 februari 2011

Vantomen på Larstorpet

På begäran, kan man faktiskt säga om dessa svarta vantar med lime-blommor. Det är så roligt när ungdomarna vågar vara kreativa och inte bara slaviskt följer John. Dessutom gav det mig inspiration vilket är precis det som behövs nu.










De här muddarna med avsiktligt utan tummar var med på beställningen ovan. Och visst är det lite coolt med muddar och en svart tröja...


Fast jag kan inte låta bli att hoppas vädret gör att det snart är fullständigt, makabert, oefterhärmeligt, groteskt, omoraliskt och totalt fel att använda både vantar och muddar, mössa, halsduk, långkalsonger, termobrallor, fleecemössa och dunjacka...

Så glömde jag säga: Hjärtatack för tipset Sussie, man glömmer lätt att Drops sitter på en uppsjö små virkade blomsterbeskrivningar...

5 kommentarer:

Sussie sa...

Det var så lite :o) Och färdigt resultat var läckert

Angelica sa...

Älskar vantarna! Eva! :)

Heléna sa...

Urläckra!!!! Jag måste också.....

Surtanten sa...

Coolt. Blommor i alla former är fint

maskinstickning sa...

Fräcka vantar och fina pulsvärmare :)
Inspiration behöver vi nog lite till "kvinns" nu när vintern bara fortsätter och fortsätter. Jag vill ha VÅÅÅÅÅÅÅR och sticka vår och sommarsaker.