4 april 2011

Håller masken


En nära vän till mig har ett gammalt krukmakeri och när andan faller på gör hon dessa ljuvliga masker.

Har själv fått några och jag smyckar både väggar, träd och buskar.

Här kommer ett uns potpurri av hennes alster.



































































För övrigt har jag absolut ingenting att klaga på denna dag. Litet träningsvärk i krattaxeln kanske, men som maken alltid säger "det är värre att va ful".
Stickeriet? Näe, nu är det bara trädgård som gäller...

3 kommentarer:

Linda sa...

Haha..den var bra!

Surtanten sa...

Hoppas att du får mycket glädje av trädgården, och att allt överlevt (som ni vill skall överleva ;-))
Blomman är planterad, maken har ställt den i sitt nya "skåpväxthus" och vårdar den ömt.
Tydligen har jag klantat mig då jag skrev en tidigare kommentar (för jag fick tydligen inte in den). I allafall, det var en himla fin väst du hade gjort.

Prizillas pastiller sa...

Tack surtanten!Ja ibland glömmer vi ta av handskarna när det ska knappas på tangentbordet:))