5 april 2011

Stickledare till salu - maskinen alltså:)


Nu säljer jag min stickledare som inköptes januari 2010 för 700:- spänn. Det är en Knit Radar KR7 och den passar bland annat till SK280.

Tyvärr har jag ingen aning om åldern men den är helt funktionsduglig. Jag har bara testat den en enda gång och kunde snabbt konstatera att det är en dammgömma.

Jag är helt enkelt ingen bra stickledare. Jag går efter tidigare gjorda modeller och det verkar vara det enklaste i min värld.

Stickledaren ligger i sin originalkartong som är fylld även med mönsterpapper, modeller, linjaler och en bra bruksanvisning på svenska.
Tänkte lägga ut den på Blocket, men erbjuder mina bloggisar första tjing.
Är du intresserad så mejla till larztorpet@gmail.se, jag lägger ut annons om ca 14 dagar.

För övrigt har jag hängt ut tvätten för första gången i år - doften av vind och nytvättat är berusande:)

Inga kommentarer: