25 augusti 2011

Nu är det skarpt läge

...till skillnad från förra inlägget.
Anledningen är att jag la till en funktion (gadget) så man kan skriva in sin epostadress och få nya inlägg direkt till sin epost.
Själv sitter jag och kollar olika bloggar när jag har tid och missar ibland när någon jag är intresserad av har sagt eller gjort något.
Funktionen i fråga har funnits på Wordpress rätt länge, men nu kan alltså blogger också erbjuda sina kunder detta.

Rationellt och bra tycker jag. Och nu ska jag packa resten av garderoben inför avresan i arla morgonstund.

På återhörande och hoppas du får en skön helg.

3 kommentarer:

Surtanten sa...

Jisses, sådana moderniteter det finns nu för tiden.

Anonym sa...

Ha en riktigt skön helg.
Sussie

Janicke sa...

Lycklig resa och busfin helg önskar jag dig!