16 september 2011

Det bidde en KH940

Jodå, nu har det löst sig med kabel Tack Hasse på Brothershopen, du är en klippa.
Men det visade sig när jag fick bilder på manualerna att det i själva verket är en KH940. Hon hade alltså skrivit en siffra fel. Och i det själva verket är skillnaden inte skönjbar mot en 950. Fast jag hade ju googlat runt på 950 så jag blev lite paff. Men som sagt, det är ingen skillnad och egentligen en fördel. KH950 såldes inte i Sverige och har inga "svenska" manualer.

Så nästa steg är att ta kabeln, när den dyker upp, åka ner till Skåne, sätta i sagda kabel och se om det hela går igång...

Men först ska maken blir smärtfri i ryggen, nu hjälper inte ens morfin så vi vet inte vad vi ska ta oss till riktigt. Man hittar inget fel. Han ska dock göra en magnetröntgen på måndag så får vi se om dom hittar en trasig nerv där.

För det värsta är att inte veta...

Och snälla du - om du har en KH940 - får jag din mejladress om jag behöver ställa nybörjarfrågor?

Inga kommentarer: