3 september 2011

Ögongodis i lördagspåsen


...helst skulle det sitta i maskinen nu och bli en fantastisk spetssjal. Men jag hämtade paketet på posten för en timma sedan och sådan hast är bara inte riktigt nyttig.
Hjärtatack snälla rara Knittermarie. Paketet var visserligen förvarnat, men att få presenter så här utan anledning är jag verkligen inte bortskämd med. Fast du hade ju en bra förklaring ändå - rara stickkompisar - och det är hjärtinnerligen ömsesidigt.
Fast jag tycker härvorna är så vackra i sig så det kommer nog att dröja innan jag spräcker banderollerna. Garnhärvor är också ögongodis.
Å andra sidan, vem vet, kanske jag springer på DEN idén och måste starta bums...



2 kommentarer:

Surtanten sa...

Vilket fint garn, lika fint som mitt ;-)
Ett fyrfaldigt HURRA för underbara stickkompisar!!

Prizillas pastiller sa...

Jaa kära du, här är ytterligare ett rungande leve för hela gänget, bra initiativ! Och tack, kompis, du och våra andra vänner hjälper till att göra stickeriet så mycket roligare.