30 september 2011

Prövningarnas tid

Kolla vad postlådan innehöll igår! Hela tre nummer av MKM, augusti, september och oktober. Som tidigare berättats, har jag valt en prenumeration på 14 månader. det var många veckor sedan jag beställde både prenumeration och de lösa exen och jag beklagade mig lite hos Anne Smith, chefredaktören. Hon trodde de förkommit på posten (vilket ofta händer sa hon!?) och skulle skicka en ny omgång av dessa tre ex.
Dagen efter kom de första i brevlådan, som igår alltså.
Och jag min dumsnut mejlade igen och berättade att nu hade de kommit.
Då säger hon att det var trevligt men vill jag nu vara så nice och returnera de tre replacement-exen snarast när de kommer för de hann postas samma dag.
Det tyckte jag lät liiite väl snålt med tanke på att hon ju kunde sagt åt mig att försöka locka nya prenumeranter eller vad som helst.
Vad tycker du?
Jag svarade i alla fall att vi får se om the replacements över huvudtaget dyker upp...

Så har jag ändrat mitt kommentarsfält från "inbäddad ruta" till "pop-upfönster" vilket enligt förståsigpåarna kan vara lösningen.

Prova gärna, jag är vansinnigt nyfiken:)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Nu kom ordverifieringen fram från början. Det har den aldrig gjort förut och jag brukar vara tvungen att trycka flera gånger på skickaknappen på flera av bloggarna innan dom där bokstäverna kommer fram. Den här gången går det nog bra. /Bibbi

Anonym sa...

Nu funkar det här med kommentarerna precis som det ska. Men det går fortfarande väldigt hackigt när jag scrollar. /Bibbi

Prizillas pastiller sa...

...är ingen som sagt nåt om tidigare. Har din burk några år på nacken? Har du långsamt bredband? Sånt kan ju påverka, annars vet jag inte vad det kan vara. Tack för hjälp med testerna:))

Surtanten sa...

vi testar vidare....
Detta ser lovande ut ....

Tack, jag får lära mig massor om Blogger tack vare dig :-)

Surtanten sa...

Japp, jat tror faktiskt det funkar :-))

Jag skall ändra på min blogg också.

Anonym sa...

Nu har jag gått igenom alla dom bloggar, som jag brukar titta på och det är, konstigt nog, bara din som hoppar och är svår att scrolla. /Bibbi

Prizillas pastiller sa...

...och Sussie kan fortfarande inte kommentera!
Dessutom kommer era kommentarer via mejlen 2 gånger...
Och jag kan inte längre plocka upp bilder via "bläddra"...
Tokgalen blir jag snart...

Humlespunk sa...

Då ska vi se om det funkar :)

Jag har strul med att kommentera på blogspot överhuvudtaget, har nästan gett upp. Fast det känns så fånigt att troget läsa men aldrig kommentera...

Humlespunk sa...

Det gick ju jättebra :)

Humlespunk sa...

Mäh? Lämnade inte jag två kommentarer nyss+ Kom ingen fram?
Gahh. Jag ger upp med det här att kommentera blogspot-bloggar...

Heléna sa...

Näääe/Heléna

Heléna sa...

Jooooo titta, det är nog skit bakom spakarna hemma hos mig./Heléna igen

Prizillas pastiller sa...

...är oerhört lycklig över alla som hittar in. Nu väntar jag bara på att Humlespunk ska hitta rätt spak också. Hon har wordpress och jag vet inte om det påverkar...