5 oktober 2011

Fira med mig - vinn en bok



Ja kära nån! Upptäckte att mitt bloggande nu närmar sig 20.000. Och jag gör precis som kompositörer av både musik och stickning - lånar två takter och apar efter Surtantens goda idé om utlottning.

Bloggandet har varit mitt sätt att berätta om trevliga dagar, likaså axla av mig tråkiga dagar. Och vad hade jag tagit mig till utan er alla vänner som läser bloggen, kommer med uppmuntrande tillrop och höjer mitt självförtroende och min kreativitet?
Näe, nu ska jag inte bli rörd och prata på i tretton meningar - "och hon älskade dom alla" (ja ni har väl sett filmen men då var det en han).

Så för att fira lottar jag ut tre böcker, en om maskinstickningens möjligheter med mönster, en om handarbete i allmänhet med flera härliga beskrivningar av både stickat, virkat och sytt samt en bok om bara västar i smått och stort av stickoraklet Uuve Snidare.

Berätta vilken du önskar före den 15 oktober då dragning sker. Jag har inte utsett notarius publicus ännu, men det får väl bli Alfonz the aussie som får peka tass på ett namn ur varje önskad bok...

Ett innerligt, från hjärtat, TACK för att du hälsar på då och då.

8 kommentarer:

Surtanten sa...

Grattis, Grattis :-)

Goda ideer skall delas.
Om jag skulle vinna önskar jag mig västboken.

Sussie sa...

Grattis! Jag har ett bra tag tills jag når dit ;o)

Evaikrusan sa...

Grattis!
Jag tycker också att det kul att besöks räknaren tickar.Handarbetsboken är väl aldrig fel eller?

Monica sa...

Grattis!

Din blogg är insperende för mig!..

Vinner jag..önskar jag mig handarbetsboken!..

Mvh Monic

Nina sa...

Hej!
Eftersom jag redan har Maskinstickning så önskar jag Västboken, men det brukar jag aldrig göra ska väl tilläggas. :-)

Nina sa...

Hm, en del blev utelämnat ser jag. Jag menar att om jag vinner så önskar jag mig Västboken. Blev lite för ivrig i hastigheten. :-)

BiZen sa...

Kul med utlottning, vill gärna vara med och önskar mig västboken då dom andra redan finns hemma hos mig.
Ha en fortsatt fin oktobermånad!
//BiZen

maskinstickning sa...

Grattis önskar jag också och önskar maskinstickningsboken om jag vinner (väldigt förvånande eller hur :))