20 februari 2012

Blogger suger...

Har jag fastnat i gnällträsket eller är det fler än jag som också upplever problem med att koda de inlägg man gör hos andra? Det är så suddiga och otydliga ord så jag kan inte läsa. Senast höll jag på flera gånger innan jag fick ett alternativ som var läsbart.
Tyvärr medför det antagligen att man undviker inlägg och bara läser istället. Och det är så trist att inte få en reaktion eller ha någon att prata med...

Nu har jag gnällt om tre saker så härmed är gnällspiken urdragen:))

3 kommentarer:

StinaKajsa sa...

Vet inte varför de gjort det så otydligt att tyda orden. Skitjobbigt! Nu skall vi se hur det går...;-)
Du kan gå in på inställningar och förenkla för oss andra. Ordkontroll tror jag det heter på det gamla gränssnittert.

Prizillas pastiller sa...

Hjärtatack StinaKajsa, jag hittade det hela och tar nu hellre risken med skräpkommenteringar än att man ska gå igenom hela alfabetet för att säga hej...

Janicke sa...

De är jobbiga, de där otydliga. Förstår inte varför - det finns ju andra system för verifiering där orden inte alls är svåra att läsa.
Men får du nu en massa skräp så tycker jag du ska ta tillbaka, det står vi väl ut med.