27 april 2012

Insikt ger utsikt

...och nu märker jag att man återigen har "utvecklat" Blogger. Skulle ändra i texten på en sida och höll på att trampa i många klaver innan jag hittade dit. Hoppas man lär sig så småningom...

För övrigt staketerar vi så det osar om oss snart och efter går hustrun och målar, eller rättare sagt laserar, hela härligheten.
Så fick jag för mig att göra dörrens insida på friggeliggan alldeles blå...bild kommer!

Dessutom har jag bestämt att jag ska inte alls krångla till nånting med Huvudverket så den bloggen (som aldrig hann bli nåt) tas nu bort och allting återgår till det normala. Jag har helt enkelt inte tid och ork att hålla isär flera bloggar, epostadresser, företag och samtidigt hinna sticka och sköta trädgården/huset. Och inte minst viktigt, att hinna umgås med familj och vänner...

Så jag blir vid min läst, Prizilla är här för att stanna med samma svammelsurium av inlägg, glädje, sorg, hus, trädgård, och mycket, mycket stickat. Jodå, kommer också snart på bild.

En riktigt skön Valborgshelg önskar jag dig, och dig, och dig, å dig å dig, neje inte dig, men dig och alla underbara trevliga fantastiska bloggkompisar.

3 kommentarer:

Sussie sa...

Det samma önskas dig och så skönt att det bara blir en blogg för dig att hålla ordning på :o)))

Humlespunk sa...

Jag kikar in på Koola Viola-bloggen lite nu och då, och den har jag ju på blogspot - men gud vad rörigt det såg ut nu. Är glad att jag bytte till Wordpress med HumleSpunk-bloggen.

Önskar dig en skön valborg också :)

Birgitta sa...

Jag gillar svammelsuriumet så jag är glad att Prizilla blir vid sin läst! Tack detsamma, en härlig Valborgshelg till dig och de dina också!