14 oktober 2012

Givande på många sätt

 Kolla vad jag hittade på ebay UK: Mönsterbok av Iris Bishop om bårder bla.
 En färgväxlare Brother KHC820A i originalförpackning.
Slutligen ett par mösnterböcker som nog kan bli användbara. Lite stressigt att ha koll på sina auktionsbud hela tiden när klockan närmar sig...

Men det blev en givande helg. Inte bara ur shoppingsynpunkt, jag fick så mysig kontakt med säljarna. Vi var fyra damer som emailade om vårt liv och leverne. En av dem har son och barnbarn i Finland och har nyss varit där och i Stockholm. En annan jobbar på förlag, som jag också har gjort osv.

Ja, det kändes verkligen jätteroligt.


PS Min KRC900 färgväxlare söker nytt hem, mejla om intresse finns...

4 kommentarer:

Surtanten sa...

Grattis till dina köp! Hoppas att denna färgväxlare är "väluppfostrad" och gör det du vill att den skall göra,

Prizillas pastiller sa...

Hehe, ja det är en nåd att stilla bedja om! Men det fanns en manual med i paketet...och säljaren säger at den ska vara enkel att använda. Det värsta som kan hända är att det blir fel:)

Bibbi sa...

Jag har, för inte så länge sedan, köpt en ny KRC900, som jag ännu inte har hunnit prova. Tror du att den är lika knäpp som din?

Prizillas pastiller sa...

Nejdå Bibbi, det är med all säkerhet jag som är knäpp. Men den hängde med i den allmänna röran som var när jag köpte min Brother och jag vet inte ens vilka delar som hörde till. Har försökt leta i manualen, men min tålamod räckte inte hela vägen...