8 november 2012

En stor dag


För mig är det här en stor dag. Efter många vändor, våndor och funderingar lanserar jag härmed varumärket Made by Grandma. Och det handlar om stickat. Bara stickat för barn.

Det har varit en pärs för kloka dottern som bistått med all sin kunskap om teknikaliteter och att göra sidan tilltalande. Eftersom jag använder gratisteman i wordpress så får man göra det bästa av vad som står till buds. Och jag tycker hon har lyckats över hövdan.

Så det är med stor glädje du hälsas välkommen att besöka www.bygrandma.se

Nej, jag slutar inte med den här bloggen, behovet av pladderställe finns och det här är också ett ypperligt forum för allehanda sticktips mm, men framför allt - kontakten med alla bloggvänner.

Dessutom, det finns ju annat att sticka också...

5 kommentarer:

Surtanten sa...

Grattis, jag har varit och kikat runt, och lämnat spår.

Får jag ha en synpunkt?
Jag som har långa smala barn med lång rygg, är alltid intresserad av hur långa tröjor är. Kanske betydelselöst för småttingarna, men viktigare för det större barnen.

Prizillas pastiller sa...

Bra tips som jag tar till mig. Nu blir det till en början i alla fall, endast till småttingar, men det är ju en bra storleksvägledning i alla fall.

Prizillas pastiller sa...

...som om inte olyckan lyckas med det otroliga - just idag har webbhotellet haft flera driftstörningar men meddelar att problemlösning pågår. Teknikens under.

Bibbi sa...

Klart att jag var tvungen att gå in och titta. Vad duktig du är och vad energi du måste ha, som har producerat så mycket. Mina stackars barnbarn får vänta länge på plagg, som jag vill sticka åt dom.
GRATTIS

Prizillas pastiller sa...

Tack Bibbi, och jag är glad över att allt fungerar nu, det underlättar liksom:))