18 januari 2014

Det är bara två av oss...

Jaa suck, så här kan det gå när hjärnan är till bredden fylld av annat än det jag har framför mig i stickmaskinen. Två likadana sockor, för två vänsterfötter.
Jodå, det blir ju till att sticka två högerfötter till, men dessa sockor var egentligen bara gjorda som en test för att kunna göra resterande idéer av det som fanns i hjärnan.

Jag tycker det är urtrist att göra saker som kräver två lika som till exempel vantar och sockor. Och nu måste jag göra fyra lika.
De innebär att från en idé på ett par sockor, ökade det till att bli ett krav som dubblerats.

Är definitivt ingen matematiker, men blir inte det 100 procent?

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Du har gjort jättefina sockor och då är det väl bra med ett par till. Men hur gör du skillnad på höger och vänster?

Prizillas pastiller sa...

Eftersom sockan är delvis ihopsydd så vill jag ju att sömmen ska vara på insidan av benet...