27 april 2015

Slutbloggat - kanske...

Ja, det verkar vara svårt att hålla igång både den här bloggen och grupperna på Facebook för min del. Eftersom datorn har en benägenhet att ta mer tid i anspråk än mitt stickande, så har jag bestämt att ägna mig åt grupperna på Facebook. Det går snabbare att kommunicera i det mediet.

Är du intresserad av maskinstickning så finns  bla grupperna Maskinstickarna och Maskinistgarner på Facebook.
Maskinstickarna tar upp olika spörsmål runt maskinerna och den som vill visar upp sina alster.
I Maskinistgarner kan du sälja eller köpa garn som är lämpligt för olika typer av stickmaskiner.

Bägge är slutna grupper, vilket innebär att dina fb-vänner med helt andra intressen inte behöver störas av din stickmaskin.

I den mån det hinns med så lägger jag också ut egna arbeten på fb-sidan Stickverket.

Väl mött i cyberrymden!



3 kommentarer:

Bibbi sa...

Jag förstår dej, men jag hoppas verkligen, att bloggen får ligga kvar i cyberrymden.

Bibbi sa...

Det där med Stickverket hade jag ingen aning om. Man ska tydligen vända sig till dej, om man behöver något litet födelsedagsrim.

Prizillas pastiller sa...

Ja fina Bibbi, den får vara kvar så länge - den har ju också varit lite av en dagbok under många år (fast de etiketterna är borttagna)så jag kanske tom tar upp bloggandet igen, man vet egentligen aldrig vad som händer och sker och det är det enda man vet:))