25 april 2016

Mitt dagliga ansikte

Näe, nja, jag gör inte produktreklam i min blogg, men berättar gärna om jag hittar nåt jag gillar.
Som den här dagkrämen från Emma Wiklund. Har letat rätt länge efter en vanlig dagkräm som håller mitt ansikte mjukt och inte torkar ut, samtidigt som jag blir av med nattens blekhet. Har hittills använt Niveas hudfärgade, men den har en lite märklig doft och det är puder i "för utjämnande effekt".
Den här tuben innehåller inte puder, man får en frisk ton i ansiktet, solens strålar går igenom (vill jag ju nu) och den är len, dvs den är lätt att stryka ut i ansiktet.
Och den doftar mycket svagt av jasmin, min favoritbuske. Lite dyr för min plånbok (runt 200:-) , men verkar mycket dryg så det kanske jämnar ut sig.
I varje fall jämnar det ut sig i ansiktet...

Inga kommentarer: